סה"כ
246
חוות דעת - דרוג ממוצע
3.7
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם במקס איט פיננסים?
|
 |
Theworker >
חוות דעת מקס איט פיננסים
חוות דעת של עובדי
מקס איט פיננסים
240 - 231 מתוך 246
חברה טובה יחס מצוין לעובדים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד פקיד קבלה
בין השנים 2015 - 2015
|
05.08.2015
|
יתרונות:
|
שעות קבועות,שכר הולם
|
חסרונות:
|
הנהלה רחוקה מהעובדים
|
תנאים מעולים!!!!!!!!
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות
בין השנים 2012 - 2015
|
15.06.2015
|
יתרונות:
|
אחלה שכר!!!!!!!!!!!!!!
|
חסרונות:
|
אין אופציות קידום - תנאים מאד נוקשים
|
עבודה טובה אחרי צבא
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות
בין השנים 2014 - 2015
|
16.05.2015
|
יתרונות:
|
אפשר להגיע לסכומים גבוהים אם מוכרים
|
חסרונות:
|
עבודה שוחקת. אם לא מוכרים קשה להגיע למשכורת גבוהה
|
משרת סטודנט, טובה למי שמחפש משהו לא רציני
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות
בין השנים 2010 - 2011
|
14.05.2015
|
יתרונות:
|
טוב לסטודנטים, בונוסים נחמדים, תחרויות עם פרסים.
|
חסרונות:
|
עבודה מתישה נפשית
|
חברה שמשקיעה בעובדים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות
בין השנים 2009 - 2010
|
07.04.2015
|
יתרונות:
|
משמרות, תנאים טובים, בונוסים, חדר אוכל
|
חסרונות:
|
שכר בסיס, תחבורה (לפחות מראשון) הפסקות קצרות
|
סהכ חברה טובה, אנשים טובים ושעות עבודה נוחות
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג שימור לקוחות
בין השנים 2010 - 2015
|
05.04.2015
|
יתרונות:
|
האנשים טובים מאוד, יחס אישי לעובדים מעולה ונראה שמשקיעים גם בהנהלה דבר שמגיע בסוף לעובד.
|
חסרונות:
|
מקום העבודה מעט הסתדרותי דבר המעיק על שינויים בארגון.
|
חברה ברמה גבוהה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות
בין השנים 2015 - 2015
|
20.03.2015
|
יתרונות:
|
אוירה טובה חברה צעירים משמרות נוחות
|
חסרונות:
|
רק התחלתי לעבוד אז כרגע לא נתקלתי בחסרונות
|
אם באת לעבוד ואתה טוב במכירות ושירות יש לך את כל...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג שירות לקוחות בין השנים 2011 - 2013
|
04.09.2013
|
יתרונות:
|
מיקום נוח. דינמיקה מיוחדת בין העובדים. ערבי צוותים/ גיבוש חברה. חדרי אוכל חלבי/ בשרי מטופחים ומושקעים. קפיטריות. תנאי בונוס מעולים על מכירות. אפשרויות קידום ועוד...
|
חסרונות:
|
אם אתה לא תותח במכירות השכר שלך יהיה מינימאלי. היחס אליך מצד מנהלי הצוותים יהיה ״לא משהו״. דרישות מנציג לתת שירות ללקוחות ברמה גבוהה מידי - גובל לפעמים באובססיה. מעקבים והאזנות לשיחות של נציגים מול לקוחות בתדירות גבוהה ומאיימת. קצת תחושה של מתח תמידי על העתיד שלך בחברה.
|
לא נורא, לא מדהים.
ממוצע.
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד משאבי אנוש/הדרכה/גיוס בין השנים 2009 - 2013
|
18.08.2013
|
יתרונות:
|
לאומי קארד נחשבת לחברה טובה יחסית מבחינת ביטחון תעסוקתי (עד כדי כך שחוששים לפטר גם את אלה שלא טובים, שזה ממש לא טוב). מבחינת איזון בית-משפחה, יש נוחות וגמישות עד גבול מסוים- כי בגלל מגבלות אבטחת מידע אי אפשר לעבוד מהבית, וזה מגביל. מבחינת רווחה, סה"כ משקיעים- מדי פעם יום כיף עם המשפחות (סופרלנד וכו'), ימי גיבוש, סרטים בהנחה וכו'. לא משהו מאוד מושקע כמו חס וחלילה ימי נופש באילת (שלא לדבר על חו"ל), אבל בסדר גמור. יש חדר אוכל שזה נחמד מאוד.
|
חסרונות:
|
משכורות ממוצעות ומטה, תנאים סוציאליים ובכלל- עושים לך טובה שנותנים את המינימום. אבל הכי גרוע זה שאין ניהול, במיוחד בדרגים הנמוכים/ביניים, ולא שואפים למצוינות, אלא הכל בינוני. מאוד מתסכל למי שכן רוצה לשאוף למצוינות, ונתקל בהמון מחסומים.
חוץ מזה אין חניה מסודרת באזור, אז צריך לחנות מרחק של עשר/15 דקות הליכה, לא נעים ללכת בשרב/גשם שוטף, וההנהלה אטומה לנושא.
בנוסף, אין לאן להתקדם, חוץ מלנציגי שירות, שבהם קצת יותר משקיעים בנושא ניוד פנימי.
|
מקום דיי טוב ונוח. אבל רק אם אתה מתכוון לצאת לפנסיה אח"כ
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מערכות מידע בין השנים 2005 - 2013
|
02.05.2013
|
יתרונות:
|
יש אוירה דיי טובה, אין לחץ. מקום פיזי טוב ונוח. משכורות כמו בשוק אולי קצת פחות. יציבות תעוסקתית
|
חסרונות:
|
קשה מאוד להתקדם, המקום מנוהל כמו עסק פרטי- הרבה פוליטיקה. חוסר הלחץ נובע גם מחוסר תעסוקה אשר מוביל לתסכול ולנמנום מקצועי. מחלקת רכב מהגרועות שראיתי.
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|
שכר |
|
התפתחות מקצועית |
|
עתיד החברה |
|
בטחון תעסוקתי |
|
הנהלה |
|
איזון עבודה משפחה |
|
רווחה |
|
ממליץ לעבוד בחברה |
|
אווירה |
|
אתגרים ועניין |
|
|
|
|
מקס איט פיננסים
|
|
|
|
|
|
|
1500 עובדים משרדים ראשיים: בן גוריון 9 בני ברק |
|
|
|
|
|
מקס חברת האשראי
|
|
|